close

難得會喜歡的英文歌手...歌詞很美,慢慢學習中:)

莎芭.jpg   

  

以下是歌詞(中/英文)

Something always brings me back to you.
總有東西能把我帶回你身邊
It never takes too long.
這從來不用花很長時間
No matter what I say or do I'll still feel you here 'til the moment I'm gone.
不論我說什麼、做什麼  我仍能感覺你在這裡  直到我離去

You hold me without touch.
不用觸碰  你就能擁抱我
You keep me without chains.
不用鎖鏈  你就能困住我
I never wanted anything so much than to drown in your love and not feel your reign.
除了陷溺在你的愛裏不再出來  我不想要任何東西

Set me free, leave me be.
放我自由  不要管我
I don't want to fall another moment into your gravity.
我不想再被你吸引
Here I am and I stand so tall,
我在這裏  站在高處
 just the way I'm supposed to be.
這是我本應擁有的位置
But you're on to me and all over me.
但是你仍在我之上  籠罩著我  控制著我

You loved me 'cause I'm fragile.
你愛我因為我的脆弱
When I thought that I was strong.
我總是以為我很堅強
But you touch me for a little while and all my fragile strength is gone.
但是每當你一觸碰  我那些不堪一擊的堅強就消失不再……

Set me free, leave me be.
放我自由  不要管我
I don't want to fall another moment into your gravity.
我不想再被你吸引
Here I am and I stand so tall,
我在這裏  站在高處
 just the way I'm supposed to be.
這是我本應擁有的位置
But you're on to me and all over me.
但是你仍在我之上  籠罩著我  控制著我


I live here on my knees as I try to make you see that you're everything I think I need here on The ground.
我跪在這兒  試圖讓你看見 你是我需要的一切
But you're neither friend nor foe though I can't seem to let you go.
你亦敵亦友  但我又不能讓你走
The one thing that I still know is that you're keeping me down
我仍然知道  你控制著我
keeping me down
控制著我
But you're on to me and all over me.
但是你仍在我之上  籠罩著我  控制著我


Something always brings me back to you.
總有東西能把我帶回你身邊
It never takes too long.
這從來不用花很長時間

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Zero&Fool 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()